Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Too good to be true..NOT!

    Σήμερα το πρωί τη δοκίμασα, κι είμαι τόσο ενθουσιασμένη που δεν κρατιόμουν! Ήθελα να σου γράψω για το πόσο τυχερή είμαι που ήρθε στα χέρια μου, σα δειγματάκι! Και επειδή δεν κρατιέμαι άλλο, ιδού... ταρά τα τα τα τα (ο ήχος των ντράμς).. Με μεγάλη χαρά σου παρουσιάζω την Active Block της Frezyderm με SPF 25





   Ό,τι πρέπει για το χειμώνα, γιατί καλό είναι να χρησιμοποιούμε αντηλιακή προστασία όλο το χρόνο. Η υφή της, βελούδινη! Το άρωμα της, το ερωτεύτηκα (να φανταστείς δηλαδή, είμαι από τους ανθρώπους που δε βάζω αρώματα-θέλω να μυρίζω σαπούνι και καθαρά ρούχα μόνο). Αφήνει το δέρμα με μια ελαφριά γυαλάδα, αυτή της υγιούς επιδερμίδας, 



Προστατεύει από τα σημάδια του χρόνου και του ήλιου. Προλαμβάνει τις ρυτίδες , ενυδατώνει, μειώνει τους ερεθισμούς και ενισχύει την άμυνα της επιδερμίδας! Δε νομίζω ότι χρειαζόμαστε κάτι άλλο.. Ο Κος Χταπόδης εγκρίνει! Δες χαμόγελο! 

Αν αποφασίσεις να τη δοκιμάσεις, στείλε μου πως σου φάνηκε :)

Μέχρι το επόμενο ποστ, να χαμογελάς χωρίς λόγο.. 

2 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει,αλλά μετά τη συγκεκριμένη ανάρτηση...θα την αναζητήσω σίγουρα!

    Φιλία,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις οπωσδήποτε! Περιμένω τη γνώμη σου..

      Διαγραφή